לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2019    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

8/2019

פוסט מטומטם


נכנסתי לכאן סתם כדי לראות מה הדבר האחרון שפירסמתי כי אני לא כל כך משקיעה ועוקבת, הכל נכתב בספונטניות על דברים שחשבתי באותו הרגע.

אז ההוא שרשמתי שאני דלוקה עליו אני כבר לא, הוא משכיב המון בנות אבל יש לו מסכה של בחור טוב למרות שאני מאמינה בפנים שהוא אדם טוב ולא בא לפגוע באף אחת או אחד. הוא יודע שהוא נראה טוב והוא מנצל זאת כדי לפלרטט עם המון בחורות.

 

בקיצור, זו לא פעם ראשונה שיש לי קראש רגעי על מישהו. קורה לי הרבה שאני נדלקת על מישהו למשך שבועיים ובמשך השבועיים נהיית סוג של "אובססיבית" אליו וכל הזמן חושבת עליו עד שאני משתעממת ומבינה שהוא לא בשבילי.

 

מעניין אם מישהו אי פעם יתחיל איתי באוטובוס, אני לא יודעת אם זה משהו שקורה לעתים תכופות או אם זה מקובל. אני משתמשת באוטובוסים לעתים רחוקות בגלל שאני כל הזמן סוגרת בצבא אבל כשאני לוקחת אוטובוס בתל אביב או משהו יוצא לי להיתקל במישהו שמסתכל עליי כאילו מעוניין בי. ולא אני לא מהבנות 17 שחיות בסרט שכל אחד שמסתכל עליהן באוטובוס רוצה אותן, אני יודעת לזהות את ההבדלים. 

 

נכתב על ידי , 23/8/2019 20:31  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 24





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעכבר אפור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עכבר אפור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)